Jak zmienić adres dostawy?
Chcesz, aby suplementy zostały dostarczone pod inny adres? Możesz łatwo zmienić swój adres w Moje FitForMe. Wejdź na my.fitforme.com.pl i zaloguj się za pomocą adresu e-mail, którego użyłeś do złożenia zamówienia. Przejdź do strony „Dane osobowe” i kliknij kartę adresową. Tutaj możesz zmienić adres rozliczeniowy i wysyłkowy.
Jak zmienić metodę płatności?
Metodę płatności możesz zmienić za pośrednictwem Moje FitForMe. Wejdź na https://my.fitforme.com/login i zaloguj się za pomocą adresu e-mail, którego użyłeś do złożenia zamówienia. Przejdź do zakładki „Metody płatności” i kliknij „Zmień metodę płatności”.
Jak zmienić dane osobowe?
Z łatwością zmień swoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, w Moje FitForMe. Wejdź na https://my.fitforme.com/login i zaloguj się za pomocą adresu e-mail, którego użyłeś do złożenia zamówienia. Przejdź do strony „Dane osobowe” i zmień tutaj swoje imię i/lub nazwisko.
Jak zmienić adres email?
Wyślij do nas wiadomość, a zmienimy dla Ciebie Twój adres e-mail. Obecnie nie jest to możliwe za pośrednictwem My FitForMe.