MyFitForMe

Jak zalogować się do Moje FitForMe?

Po złożeniu pierwszego zamówienia możliwe jest zalogowanie się do Moje FitForMe. Wejdź na https://my.fitforme.com/login i zaloguj się za pomocą adresu e-mail, którego użyłeś do złożenia zamówienia.

Przy pierwszym logowaniu otrzymasz e-mailem z jednorazowym kodem do logowania (sprawdź skrzynkę SPAM w mailu). Wpisz ten kod na stronie. Po pierwszym logowaniu możliwe jest utworzenie własnego hasła.

Co zrobić gdy nie pamiętam hasła?

Zapomniałeś hasła do My FitForMe? Wejdź na https://my.fitforme.com/login i wprowadź swój adres e-mail. Użyj adresu e-mail, pod którym wcześniej złożyłeś zamówienie.

Następnie kliknij „Zaloguj się kodem jednorazowym”. Kod otrzymasz e-mailem (sprawdź skrzynkę SPAM). Wpisz go na stronie. Następnie możliwe jest ustawienie nowego hasła.

Jak zmienić dane osobowe?

Z łatwością zmień swoje dane osobowe, takie jak imię i nazwisko, w Moje FitForMe. Wejdź na https://my.fitforme.com/login i zaloguj się za pomocą adresu e-mail, którego użyłeś do złożenia zamówienia. Przejdź do strony „Dane osobowe” i zmień tutaj swoje imię i/lub nazwisko.

Jak zmienić datę wysyłki?

Czasami potrzebujesz suplementów wcześniej lub później niż planowana data wysyłki. Możesz łatwo zmienić termin dostawy następnej przesyłki w Moje FitForMe Wejdź na my.fitforme.com i zaloguj się za pomocą adresu e-mail, którego użyłeś do złożenia zamówienia. Przejdź do strony „FitForMe dla Stałych Klientów” i kliknij „Edytuj”. Wybierz datę w kalendarzu.

Możesz przełożyć ją na następny dzień roboczy lub opóźnić do 90 dni po bieżącej dacie wysyłki. Pamiętaj, że wybrana przez Ciebie data to dzień wysłania paczki. Paczka zostanie dostarczona w ciągu 5-7 dni roboczych od daty wysyłki.

Jak pobrać fakturę?

Podgląd wszystkich Twoich faktur znajdziesz w Moje FitForMe. Wejdź na https://my.fitforme.com/login i zaloguj się za pomocą adresu e-mail, którego użyłeś do złożenia zamówienia. Wszystkie faktury znajdziesz w zakładce „Informacje o płatności”.