Zwroty i anulowanie

Jak anulować zamówienie?

Chcesz anulować zamówienie? Skontaktuj się z nami telefoniczne FitForMe Obsługa Klienta Jesteśmy tu dla Ciebie.

Jak zwrócić zamówienie?

W FitForMe masz 14 dni na zgłoszenie chęci zwrotu produktu. Czas liczony jest od dnia dostarczenia paczki. W celu uzyskania informacji o adresie zwrotu paczki niezbędny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta FitForMe.

Chcesz zwrócić zamówienie? Skontaktuj się z nami telefoniczne FitForMe Obsługa Klienta Jesteśmy tu dla Ciebie.

Zwrot zamówienia odbywa się na koszt Klienta. W przypadku uszkodzenia produktów mogą zostać naliczone koszty, a zwrot może nie zostać uwzględniony. Przed dokonaniem zwrotu niezbędny jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta FitForMe. Zwroty realizowane na adres widniejący na paczce nie będą respektowane.