Dostarczać

Kto dostarcza moją paczkę?

Twoja paczka dostarczana jest za pośrednictwem kuriera DHL w przeciągu 5-7 dni roboczych od daty zamówienia.

Jak postępować w przypadku problemów z dostawą?

Czasami może się zdarzyć, że Twoja przesyłka jest opóźniona, zawsze sprawdzaj kod śledzenia swojego zamówienia. Czasami paczka jest dostarczana do sąsiadów lub do miejsca odbioru, zawsze dokładnie sprawdź swoją skrzynkę email. Jeśli masz problemy z dostawą paczki prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta FitForMe.

Jaki jest czas dostawy?

Jeśli złożysz zamówienie przed godziną 12:00 w dni robocze, wyślemy je tego samego dnia. Paczka zostanie dostarczona w przeciągu 5-7 dni roboczych.
FitForMe współpracuje z DHL Global. Dzięki track & trace możesz w każdej chwili sprawdzić status swojego zamówienia. Śledzenie Twojej przesyłki będzie dostępne po 24 godzinach od wysyłki w dni robocze.

Czy mogę zamówić paczkę do punktu odbioru?

Nie ma możliwości dostarczenia zamówienia do punktu odbioru. Zamówienie zostanie dostarczone bezpośrednio pod Twój adres.

Czy moje zamówienie zmieści się w skrzynce na listy?

Jest to zależne od wielkości Twojego zamówienia.

Czy moje zamówienie może zostać wysłane na adres zagraniczny?

Nie ma możliwości wysłania zamówienia z FitForMe Polska na adres poza granicami kraju. Jeśli chcesz, aby Twój produkt został dostarczony w innym kraju, możesz odwiedzić lokalną stronę FitForMe. Jeśli FitForMe nie jest jeszcze dostępne w Twoim kraju, wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected] .