Dostawa i zwroty

Jeśli złożysz zamówienie lub zamówisz pakiet startowy do godziny 16:00 w dni powszednie, wyślemy Twoje suplementy jeszcze tego samego dnia! Nasz partner DHL dołoży wszelkich starań, by Twoja paczka dotarła do Ciebie maksymalnie w ciągu 5-7 dni roboczych. Wszystkie zamówienia złożone po godzinie 16:00 będą wysyłane w następny dzień roboczy.

 

Dostawa do Twojego domu

Twoje zamówienie przygotowujemy i pakujemy z najwyższą starannością. W przypadku uszkodzenia przesyłki, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta FitForMe.

Wysyłka produktów z Polski za granicę nie jest możliwa. Jeśli chcesz zamówić produkty do innego kraju zapraszamy na stronę tego kraju. Jeśli FitForMe nie jest tam dostępne napisz do nas: [email protected].

 

Zwroty i wymiana. Szybko i prosto

Jeśli zdecydujesz się zwrócić lub wymienić zamówione suplementy, masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Prosimy NIE ODSYŁAĆ produktów na nasz adres w Polsce. Produkty muszą być oryginalnie zapakowane, bez śladów użytkowania. Jeśli zwracane produkty będą uszkodzone (np. w wyniku otwierania przesyłki) mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty i zwrot kosztów zamówienia może nie być możliwy.

Zadzwoń zanim odeślesz, a my poinformujemy Cię co dalej!

Aby uniknąć nieporozumień i upewnić się, że Twój zwrot dotrze pod właściwy adres prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 12 341-44-44 w celu zgłoszenia zamiaru zwrotu. Dopiero po uzyskaniu od nas informacji telefonicznej możesz przystąpić do dokonania zwrotu. Prześlemy do Ciebie drogą mailową list przewozowy do wydrukowania i naklejenia na przesyłkę lub zostaniesz poproszony o wygenerowanie go samodzielnie poprzez internetowy formularz zgodnie z naszą instrukcją. Później wystarczy udać się na pocztę i nadać przesyłkę. Zwracając produkty poprzez internetowy formularz, upewnij się, że właściwie oznaczyłeś na zwrocie swoje dane.

Zwrot pieniędzy lub wymiana na inny produkt

Jeśli zwrócisz zamówione produkty, otrzymasz zwrot kosztów zakupu najszybciej jak to możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni. Oczywiście możesz również wymienić błędnie zamówione produkty na inne produkty FitForMe. W tym celu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem 12 341 44 44, aby uzyskać niezbędne informacje.

 

Pytania?

Masz pytania lub chcesz anulować swoje zamówienie zanim je wyślemy? Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta FitForMe pod numerem telefonu: 12 341-44-44.