Dostawa i zwroty

Jeśli złożysz zamówienie lub zamówisz pakiet startowy do godziny 16:00 w dni powszednie, wyślemy Twoje suplementy jeszcze tego samego dnia! Nasz partner GLS dołoży wszelkich starań, by Twoja paczka dotarła do Ciebie maksymalnie w ciągu 5-7 dni roboczych. Wszystkie zamówienia złożone po godzinie 16:00 będą wysyłane w następny dzień roboczy. Wysyłka odbywa się z Holandii – bezpośrednio od producenta.

 

Dostawa do Twojego domu

Twoje zamówienie przygotowujemy i pakujemy z najwyższą starannością. W przypadku uszkodzenia przesyłki, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta FitForMe.

Wysyłka produktów z Polski za granicę nie jest możliwa. Jeśli chcesz zamówić produkty do innego kraju zapraszamy na stronę tego kraju. Jeśli FitForMe nie jest tam dostępne napisz do nas: [email protected].

 

Zwroty i wymiana. Szybko i prosto

Jeśli zdecydujesz się zwrócić lub wymienić zamówione suplementy, masz na to 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Prosimy NIE ODSYŁAĆ produktów na nasz adres w Polsce. Produkty muszą być oryginalnie zapakowane, bez śladów użytkowania. Jeśli zwracane produkty będą uszkodzone (np. w wyniku otwierania przesyłki) mogą zostać naliczone dodatkowe opłaty i zwrot kosztów zamówienia może nie być możliwy.

Zadzwoń zanim odeślesz, a my poinformujemy Cię co dalej!

Aby uniknąć nieporozumień i upewnić się, że Twój zwrot dotrze pod właściwy adres, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu: 12 341-44-44 w celu zgłoszenia zamiaru zwrotu. Dopiero po uzyskaniu od nas informacji telefonicznej możesz przystąpić do dokonania zwrotu. Zwroty odsyłane są bezpośrednio do producenta w Holandii, skąd również otrzymałeś swoją przesyłkę.

Zwrot pieniędzy lub wymiana na inny produkt

Jeśli zwrócisz zamówione produkty, otrzymasz zwrot kosztów zakupu najszybciej jak to możliwe, nie później jednak niż w ciągu 14 dni roboczych od momentu powrotu zamówienia na nasz magazyn w Holandii. Oczywiście możesz również wymienić błędnie zamówione produkty na inne produkty FitForMe w okresie 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. W tym celu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem 12 341 44 44, aby uzyskać niezbędne informacje.

 

Pytania?

Masz pytania lub chcesz anulować swoje zamówienie zanim je wyślemy? Skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta FitForMe pod numerem telefonu: 12 341-44-44.